lördag 20 november 2010

Ekeby

Jag fick det inte att hetta till riktigt på Flamman i Ekeby idag. Jag kämpade på men fick det aldrig att lyfta som det kan göra.
OK, jag fick mycket skratt men...
Några detaljer som gjorde det otight: för få personer till lokalens storlek, ljudet hackade ibland, jag kom in lite snett i början och körde för gamla grejor.
Jag fick finfint mottagande av arrangörerna och alla, inklusive bandet, var väldigt trevliga och samarbetsvilliga, så jag ville verkligen att det skulle bli minnesvärt.
Det blev det väl också, jag är nog lite hård mot mig själv. Jag levererar ju verkligen, det gör jag, men jag retar mig alltid om jag känner att det kunde gått ännu bättre.
Nåväl. Det är en cool gammeldags lokal, Flamman, och det var gott folk på festen.
Och det blev ju kul.
Men nästa gång...då jäklar...då är Flamman on fire.



Inga kommentarer: