onsdag 24 november 2010

SKTF

SKTFs avdelning för anställda i Region Skåne hade möte på Kockums Fritid i Malmö. Efter mötet var det min tur att äntra scenen.
Förutsättningarna var perfekta, bra scen, bra ljud, biosittning och en intresserad publik bestående till största delen av kvinnor. Det var bara att köra.
Jag var väldigt avslappnad och inspirerad och jag gjorde hel klart en fullpoängare, fem av fem möjliga. Jag förhöll mig fritt till materialet och kunde vara närvarande i stunden. Bra publik och bra förutsättningar = bra gig.
Efteråt var jag hungrig så jag körde in om Dockan där det var rookiekväll. Åt en sallad och kollade på standup. Det var väl en lite försiktig publik men det är ändå ett bra ställe. Bra rookieklubb som verkligen är en rookieklubb och inte en proffsklubb med gratis inträde. Nice.
Körde hem i vinternatten, hu vad kallt det blivit...



Inga kommentarer: