lördag 27 november 2010

Tack Lars och publiken i Älmhult!

Jag sitter "backstage"...


...efter ett tokbra gig i Älmhult. Jag är helt matt i kroppen och funderar på hur jag skall kunna köra hem. Det är inte snövädret som hindrar mig utan jag är överväldigad av allt beröm som jag fick efter föreställningen. Det är svårt att ta in så mycket skratt och dessutom applåder på nästan varje skämt och så en standing ovation och extranummer på det. Helt sjukt!
En företagsfest med julbord och snapsar och förfester och ändå 100% lyssning. Fantastiskt.
Men så har också Lars bearbetat Älmhultsfolket i många år och arrangerat massor av underhållning åt företagen här i trakterna. Undrar om de fattar hur priviligierade de är här runtomkring.
Invacare Rea rullstolar och Nea entrémattor har i alla fall haft en väldigt bra julfest så här långt. God mat från Per Andersson.
Tack också till Mats för bra fixat med scen och ljud.
Nu lite gröt...


...och sedan ut på snöiga vägar. Kan jag sova i natt? Knappast!

2 kommentarer:

Dramaprojekt sa...

vad roligt att det gick bra Martin!! vad sa du egentligen!? hehe.../andrea

Martin Svensson sa...

Jag sa nog mest "hehehe" och "tack" efter föreställningen. Under föreställningen sa jag en helsikes massa..