fredag 19 november 2010

Tokkul i Höganäs

Det är så man ryser. Av välbehag.
350 kommunanställda i Höganäs har fest ikväll på Folkets Park och mot slutet av middagen skulle jag köra ett fullt set.
Jag fick stå ute på dansgolvet men de hade fixat en scen och trots att det satt folk snett bakom fick jag bra hugg. Några i publiken var rätt oroliga (läs: bra dragna) men jag lyckades få lyssning. Fick bra härochnu och körde femtio minuter och fick en riktigt härlig applåd efteråt. En riktig hjärtevärmare.
Är jäkla nöjd med att jag lyckades styra upp det och leverera en proffsig show. Gott.


Nu kör Eskilstunabandet The Time Machine och de har fått upp alla på dansgolvet. Proffs!
Trevliga pågar som dessutom fixade finfint ljud åt mig. Tack för det.
Nu jäklar spelar de till och med en Carolalåt! Allt för publiken!

Inga kommentarer: