torsdag 4 november 2010

Möbler

Kunder och leverantörer till möbelföretaget Funkab samlades till en FunFair ikväll. Jag var konferencier och körde ett set standup och efteråt spelade Covers and Others med Glenn Borgqvist på sång.
Det hela var ett trevlig arrangemang och Vegeriet levererade helfräsch buffé och folk myste i utställningshallen. Mitt konferencierande gick utmärkt och min standup var godkänd men inte mer. Det var en sån där kväll när det studsade lite snett hela vägen och timingen stämde inte riktigt. Återigen tackar jag för "hög lägstanivå". Kul förresten att mitt nya material om Flashplayer funkar så bra. Det var det som satt bäst, faktiskt.

Och så var det heldagsworkshop i Markaryd med Oredan idag. Roliga uppgifter, men svårt, ack så svårt...
I morgon kör vi workshopen i Skillinge. Nice.



Inga kommentarer: