söndag 13 februari 2011

Malmö Comedy Festival

Idag har det varit festival i Malmö och det är en hejdundrande branchfest och en stor möjlighet att se bra comedy. Jag har sett en hel del bra akter, bl.a. av nya komiker som Staffan och Petrina och av rutinerade rävar som Thomas P...


...och Khalid G...


Och så fick jag se en del mindre bra, utan att nämna någon speciell. Glans toppade hela festivalen med den äran. Världsklass!
Helt klart ett lyckat arrangemang även om jag som publik hade varit oerhört irriterad över en del köande.
En finfin efterfest med en verkligen superb buffé, bästa hittills, krönte arrangemanget.
Själv var jag i toppform på scen och fick mycket beröm och finfin feedback både på mitt konferencierskap och min standupakt. Standupen satt bra och jag är själv mycket nöjd med att jag kände mig stark på scen.


Min insats som konferencier på teatern var fläckfri och utan tvekan en av de bättre jag gjort. Det var toppklass och ingen hade gjort det bättre, och då menar jag verkligen ingen.
Allt som allt tycker jag nog att det var den bästa festivalen hittills och jag måste vara mer än nöjd med min egen insats, även om jag gav upp efterfesten redan innan kl 01.
Det är ju en dag imorgon...

Inga kommentarer: