torsdag 3 februari 2011

79 mil

79 mil blev det på vägen igår.
Först ett möte i Lund och sedan gig i Tranås.
Körde först ner till Lund och sjukhusbiblioteket för ett bra förmöte med två trevliga kvinnor. Det blir ett bra seminarium i mars. Dessutom tror jag att min coach hade varit nöjd om hon hört att jag för en gångs skull inte prutade ner mitt gage. Även om jag var mycket, mycket nära...
Sjuksköterskan i mig kröp fram igen.
Sedan blev det raka vägen till Tranås, en långkörning som gick relativt smidigt, och väl där så var jag konferencier på Skobes (Volvos) invigning av en ny bilhall. Det var mitt tredje gig för Skobes och det funkade väldigt bra. Hela arrangemanget flöt på fint, vi höll tiden exakt och jag var rolig och stabil. Kunderna fick en trevlig och lättsam kväll. Bra gig.
Hemresan på natten var jobbig. Det snöade på en lång del av sträckan och det är sjukt tröttande med snön som rusar mot vindrutan.
Förtjänade dagens sovmorgon!



Inga kommentarer: