torsdag 17 februari 2011

The Tivoli

Äntligen är The Tivolis program helt klart. Det har varit en seg process men jag är mycket nöjd. Tyvärr är det många som jag gärna skulle se på vår scen som inte kom med och om du läser detta och känner att jag lovat dig en tid men du inte är med så kontakta mig, jag kan ha missat.
Av 25 komiker är 10 kvinnor vilket ger 40%. Om nån undrar.

För första gången har vi olika priser på de olika kvällarna. Se nedan!

On 2 mars Martins Favoriter: Ann Westin, Lena Frisk, Elin Nordén, Malin Nanhed, Tina Andreasson, Petrina Karlsson. Konferencier: Martin Svensson Entré: 100 kr

To 10 mars Måns och Özz. Entré: 205 kr

Fre 11 mars Måns och Özz. Entré: 205 kr

On 16 mars Robin Paulsson. Konferencier: Jörgen Sjöberg. Support: Niklas Larsson och Biggan Lowén. Entré: 170 kr

Tis 22 mars Magnus Betnér. Konferencier: Khalid Geire. Support: Jörund Larsen och Tora Larsson. Entré: 200 kr

On 23 mars Magnus Betnér. Konferencier: Erik Börén. Support: Petrina Karlsson och Matilda Berggren. Entré: 200 kr

On 30 mars Lennie Norman. Konferencier: Martin Svensson. Support: Eric Löwenthal och Mats Andersson. Entré: 170 kr

On 13 april Näthat – IRL: Aron Flam, Jonatan Unge och Ola Söderholm. Entré: 80 kr

2 kommentarer:

Fritte Fritzson sa...

Kul säsong. Tror på idén om olika entrépriser. Som t.ex. att markera att Özz och Måns ändå är fem kronor roligare än Betnér. Puss.

Martin sa...

Det skulle varit tre och femtio, men det gick inte. Kramis.