lördag 4 september 2010

Mycket comedy


Fredagen bjöd på massor av standup på Kägelbanan där jag är konferencier under Stockholm Comedy Festival. Jag var igång från 17 till 22.30 och efteråt var jag trött och väldigt hungrig. Men nöjd med min insats.
Samarbetet med scenchefen Daniel Erlandsson funkar perfekt, trevlig påg, och vi löste en massa småproblem elegant. Det blev en hel del sistaminutenändringar, men det blev ändå bra. Vissa saker kunde vi inte lösa praktiskt så därför satt inte publiken optimalt för standup och tyvärr är det fortfarande för glest i publikleden. Men så är det bara och då får man göra det bästa av situationen.
Mycket comedysnack blir det i alla fall och jag träffar många sköna kollegor.
Sista dagen idag och den avslutas med galan. Efteråt är det fest men det blir mineralvatten för mig. Jag skall upp tidigt för att ta tåget till Helsingborg. Föreställning i Ramlösa kl två.
Det går i ett...

Inga kommentarer: