torsdag 30 september 2010

Bra på Speakeasy




Speakeasy i Älmhult har inte bara en jäkligt snygg backdrop och ett bra namn utan även en fin lokal och inte minst så har de Lars Magnusson.
Lars är en riktig standup-entusiast och har arrangerat massor av standup genom åren.
Ikväll var han finfin konferencier och hade fått dit Al Pitcher som avslutade kvällen med en timmes uppvisning i publikkontakt. Toppklass.
Innan dess hade Biggan kört en sjuminutare och jag kört en halvtimme, ganska exakt.
Jag hade bra energi och jag var riktigt inspirerad. En höjdarföreställning och jag fick också bra betalt av publiken och fick mycket härlig feedback efteråt. Jag filmade mitt set så det kanske kommer en djupare analys i morgon.
Det var ett sextiotal i publiken men kvällen var värd mångdubbelt fler.
Vi ger den fem mikrofoner av fem möjliga.

Inga kommentarer: