onsdag 25 mars 2009

Fack off!

Mejeriet i Lund. Bra förutsättningar med scen, ljus, bra ljud och en trevlig tekniker. Publik som sitter perfekt. Allt verkar OK när jag kommer dit. Folk från Försäkringskassan i Skåne hade fackligt årsmöte. Gott folk. Fackligt engagerade. Och de blev så engagerade i diskussionerna att tiden drog iväg, mer och mer. Och de hade transporter att passa.
Så det var lite småstressigt när det väl blev min tur. Jag kapade ner och stuvade om och körde på och det högg helt OK. Fick igång dem, bra lyssning, glada ansikten. Och tiden for iväg och jag fick runda av och vi som precis hade kommit igång!
Så lite rumphugget blev det, men klart godkänt även om jag stressade på.
Och maten var jättegod och alla var snälla!
Hade detta varit Facebook hade jag gjort en "gillar detta".

Inga kommentarer: