måndag 9 mars 2009

Wall of fame

Har packat upp på kontoret. Det blir bra det här.
Tog ner lite affischer och kul grejor som jag fått när jag uppträtt. Bland annat så har jag en shoppingkasse från Bilema i Höör. Bilema var ett lågprisvaruhus och Billy som hade det gillar underhållning och standup och jag var där en dag på ett oförglömligt gig när vi var fler komiker än publik. Och då var vi ändå bara fyra komiker. Adde, Ebenhart, Nordén och jag. På trädgårdsavdelningen. Det var oerhört märkligt.
Hursomhaver så hade de tryckt upp kassar med våra bilder på och en sådan har jag nu ramat in och har på väggen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt kontor! Gott mos :)

Martin Svensson sa...

Potatismos.

Anonym sa...

Riktig i så fall, inget pulvertjafs. Men det antar jag att du menade :)

Martin Svensson sa...

Sicket mos jag kan göra. Fetriktigt.
Men om man skall göra pulvermos så kan man använda mjölk. Och röra ner lite smör och riven muskot. Då kan det smaka riktigt gott. Kan vara bra att veta för en student. Och fiskpinnar gör man bäst i ugnen.
Se där, lite livskunskap.