tisdag 13 oktober 2009

5+ i Trelleborg

Vi var väldigt effektiva när Göran och Lars kom till mitt kontor idag. Så bra har vi nog aldrig jobbat och vi var klara till lunch. Altt under kontroll inför fredagens Onödigt Roliga Kväll i Strömsnäsbruk.

Sen körde jag ner till Lasarettet i Trelleborg där det var kvalitetsdag. Sex kvalitetsarbeten redovisades och det var imponerande bra projekt. Sjukvården går definitivt framåt. Härligt. Sedan utsågs lasarettets mest inspirerande person och nomineringarna gjorde mig rörd och stolt över att åtminstone tidigare ha hört till detta fantastiska skrå.
Jag hade äran att avsluta dagen och herrejeeeesus sånt hugg jag fick.
Lokalen var perfekt stor, 50 personer, mest kvinnor, som satt tätt. Och så en publik som består av de femtio mest öppna och inspirerande och positiva människorna på lasarettet, så är det öppet mål.
Jag var närvarande och hade hur kul som helst. En fullpoängare. Lite extra vämde de kommentarer jag fick efteråt där de bland annat jämförde mig med den humor de såg på TV.
Det var inte till min nackdel.

1 kommentar:

standuplars sa...

Gott Martin!! Festligt att folk jämför med TV osv.... läs min blogg!