måndag 12 oktober 2009

Goa seniorer och knäppa säljare

Månadsmöte i en pensionärsförening och det kom 80 snälla damer och herrar för att se på standup. Och dricka kaffe och ta lotter. Men också för att se standup. Sicken grej!
Jag tycker det är hur mysigt som helst och jag körde prick 45 minuter och det var helskönt. Fullständig kontakt hela vägen.
Sen var jag och köpte min iPhone som jag väntat på i över en månad. Och blev sur när de tvunget tyckte att jag skulle köpa ett fult fordral i silikon för att "den är så hal att man lätt tappar den". Va fan.
Men det är inget mot hur sur jag blev när jag sedan packade upp den nya skrivaren jag köpt och insåg att det inte ingick USB-kabel. Hur fanken tänkte de i datorbutiken när de inte upplyste om det? Man måste ju ha en kabel!
"Grattis till din nya bil. Va? Däck? Nej det ingår inte, det måste du köpa till."
"Styre till cykeln? Nej, se det är ett tillbehör"
Idioti!

1 kommentar:

jacobsteel sa...

men meh... allt kan ju inte ingå. ska det ingå kompisar att ringa till också? ;)