fredag 2 oktober 2009

Hur bra? Väldigt bra!

Vi körde ett riktigt Tre Flugor-jobb igår, på IKEA i Älmhult. Så skall det vara: tight, spontant, bra lyssning både av publik och oss på scen, fantastiskt bra ljud och det blir absolut nationell toppklass. Hur bra som helst.
Jag noterar:
-publiken lyssnade verkligen på nyanserna och allt gick fram och vi fick finfin respons
-vi skulle köra en timme och körde exakt 60 minuter
-vi hade mitt ljud och det lät perfekt och medhörningen gjorde att vi satte stämmorna och sjöng riktigt snyggt
-publiken nära! Alltid, alltid, alltid ha publiken nära!
-vi gick av 18.30 och 19.05 stod vi klara vid bilarna. På 35 minuter hade vi roddat ner ljud och ljus, bytt om, pratat med arrangören, burit ut allt och packat in i bilarna. Supersmidigt, superproffsigt.

Göran skrev
Lars skrev

Efteråt skyndade jag till Ljungby där jag körde för ett profilreklamföretag som hade kundträff. Peter Trollis Ehsing mingeltrollade och vi delade sedan på scentiden. Peter är skicklig och har en bra scenschow. Min insats var OK, men inte mer.

Nattkörning hem (minusgrader i Småland!) och somnade sent. Idag har jag sovit hela förmiddagen. Sliten.

Inga kommentarer: