tisdag 6 oktober 2009

Tisdag

Heldag på kontoret. Nej, förresten, jag tillät mig en timmes sovmorgon. Å andra sidan stannade jag länge.
Jag har jobbat med En Onödigt Rolig Kvälls powerpoint. Sånt tar tid.
Jag har försökt lära mig texten till vår öppningslåt. Tar tid.
Sedan har jag fått två bokningar idag (!) och fixat med dem. Tog lite tid.
Funderat på om jag skulle ta ett uppdrag där jag skall ha en föreläsning om att prata inför folk på ett roligt sätt. För guider. Och sedan diskuterade jag med kunden om det. Det slutade med att jag gav dem ett erbjudande, en offert. Tog en del tid.
Sedan gjorde jag ett erbjudande till en restaurang i Ängelholm och det lutar starkt åt att det blir en standupklubb där i vår. Som jag skall boka. Tid.
Sen pulade jag en stund med Spotify och lyssnade på Keith Jarretts Kölnkonsert (magiskt).
Och så gick den dagen.

Inga kommentarer: