tisdag 17 november 2009

After work

Sitter och trycker i mig onyttigheter på väg ut ur Malmö. Trött.



Började kvällen kanon med att köra en lekfull och inspirerad halvtimme för kunder till min leverantör av profilgrejor, jackor, väskor och sånt. Finfint ordnat och det blev riktigt, riktigt bra.

Sedan snabbt ner till Malmö och köra för P-bolaget. Hade med mig ljud o ljus och allt verkade finfint. Körde en kortis à capella innan jag riggade för att etablera mig och det funkade kanon.
Desserten kom in och jag drog igång. Hade bra kontakt hela vägen. Mot slutet tappade jag dem lite men fick tag i det igen. Men sen fick jag en tyken kommentar från en kvinna och hade det varit på klubb, eller om jag känt för det, så hade jag kunnat käfta tillbaka men jag valde att backa. Därifrån blev det tungt. Så jag rundade av.
Efteråt var det svårt att veta om det var rätt beslut men jag tror det trots allt.
Nu ut i bilen och nattkörning hem.

1 kommentar:

Fredrik Hansson sa...

Vi på J:son tackar för en mycket trevlig halvtimme, mycket uppskattat av både kunder och oss själva.
Stort tack Martin!