torsdag 5 november 2009

Alkoholtoppmöte

Folk som jobbar med alkohol, allt från import till skadeförebyggande, från försäljning till tillstånd hade konferens idag i Helsingborg. Middag på Marina Plaza på kvällen och jag körde standup till kaffet.
Jag hade tagit dit eget ljud och ljus för att få bra förutsättningar och det blev mycket släpande och logistik med parkering och bilen och riggning.
Men resultatet blev snyggt och föreställningen blev bra.
Jag var i stunden och hade finfin kontroll och körde 45 bra och stabila minuter med mycket anknytning till dem och alkohol och med några riktiga pärlor till specialskrivet material. Tack MUF föratt ni gjorde bort er just idag!
Fick skön feedback efteråt.
Fast jag orkade inte tömma bilen och bära in hela anläggningen efteråt. Har jag blivit äldre?

Inga kommentarer: