tisdag 17 november 2009

Nu går tåget!

Igår var jag hos Göran i Markaryd och vi la de sista planerna för Talkshowen den 24e. Och nu går tåget.
Från idag uppträder jag minst en gång om dagen, eller håller kurs, fram till den 5 december. Sen kommer tre dagars vila och sen kommer ett gäng dagar till.
Det här är min högsäsong. Egentligen skall jag vaccinera mig nästa vecka, men jag vågar inte. Det är för många som regarat på vaccinet med att bli sjuka en eller ett par dagar, och det funkar inte för mig. Jag får helt enkelt hålla tummarna och försöka vaccinera mig när jobbhetsen blåst över.
Är det nån som vaccinerat sig och INTE blivit dålig?
Idag har jag två gig (Helsingborg och Malmö) och i morgon väntar Kungsbacka och The Tivoli. På torsdag och fredag är jag på Norra Brunn i Stockholm.
Det är helt ofattbart kul!

2 kommentarer:

Fritte Fritzson sa...

Det där med folk som blir sjuka verkar mest va en kvällstidningsgrej. Alla jag känner som vaccinerat sig har ont i armen men inget mer.

Martin sa...

Tack. Jag skall vaccinera mig så fort jag får.
Men jag har faktiskt träffat flera som blivit sjuka i en eller två dagar efter vacc.