fredag 13 november 2009

Spången

Jag var på Spångens Gästgivaregård igår. Senast jag var där var efter fars begraving, så det kändes lite konstigt.
Men jag tog mig förbi det och var riktigt sugen och laddad. Ett lastbilsföretag hade gåsmiddag och det var mest åkeriägare och chaufförer i lokalen. Dvs mest män.
Jag gjorde en kort förshow för att fånga dem och den satt finfint och när väl kaffet kommit in drog jag igång. Jag hade med eget ljud så det lät bra och jag stod bra och starten gick jättebra. Men efter en stund tappade jag dem. Jag säkrade med ett tryggt material och fick dem igen och kände att jag kunde köra nåt nytt, men tappade dem igen. Och så höll det på. På och av, på och av och plötsligt hade tiden gått. Avslutade med Bosse o Leif som jag trodde skulle funka bättre än den gjorde, men allt som allt blev det helt OK.
Och Spångens Gästgivaregård är ju hur genuint som helst.

Inga kommentarer: