torsdag 1 mars 2012

Förberedelser och förbannelser

Ångest...glädje...förväntningar...stenar på axlarna...förväntningar igen...sug...tappad sug...
Självförtroendet åker som en jojo just nu. Har några föreställningar på väg nu som jag vill skall gå lite extra bra.
Hillesgården den 14 mars då jag skall göra 2 x 45 minuter. Det ställer stora krav på dramaturgin och jag vill så himla gärna att det blir en succé.
Norra Brunn 9 och 10e mars. Fredag och lördag. Jag vill verkligen få tokhugg då! Behöver välta Brunnen. Skall jag köra nytt eller satsa på säkrare kort? En självförtroendefråga.
MACK i Malmö den 22 mars. Göran och jag kommer att kasta oss ut på superslak lina och skapa föreställningens dramaturgi i stunden. Pallar vi? Kommer vi att fega ut och bara köra sånt som vi vet funkar?
Rena jäkla självförtroendebergochdalbanan.

Och mitt i detta skall man pissa revir i branchen. Och vara arrangör. Och ha ett privatliv.

Men snart är det vår.

Inga kommentarer: