torsdag 29 mars 2012

Hesslebaren

Det var trångt på scenen när Göran och jag gjorde Stående Ovationer på mysiga Hesslebaren i Kristianstad ikväll.


Det kändes kontinentalt och internationellt under valven och allt var perfekt ordnat. Supertrevliga krögarna bjöd på god mat i kanske mysigaste backstagen hittills:


Micke H är arrangör och han körde också ett snyggt set smart comedy. I övrigt körde Göran och jag två akter på ca 30 + 60 min med mycket improvisation och en viss förvirring. Vi glömde en hel del, men i gengäld blev det tokigt och spontant.
Hesslebaren är perfekt för standup i det mindre formatet. Alla kollegor: ÅK DIT! Hur trevligt som helst.

För övrigt var jag på lunchbeat på lunchen. Disco i en timme. Jag dansade så svetten lackade och det är så gott, så gott, och jag ler och ler och ler...

Inga kommentarer: