söndag 4 mars 2012

Företagarförbundet

I fredags gjorde jag en föreställning på en mingeltillställning på Mollbergs. Mingel och standup är egentligen en riktig no-no, men nu skulle det vara ett föredrag först och sedan jag så det kändes som ett helt ok upplägg. Och det gick också riktigt jäkla bra!
Ett femtiotal småföretagare i Företagarförbundet nätverkade med en afterwork och jag körde en 20, kanske mer, minuter och jag var stabil som ett träd (sten?) och hade bra flyt och skön energi och det blev en finfin liten och spontan föreställning. Riktigt, riktigt gott.
Jag hoppas att det kan ge en bokning eller två. Och annars så hade jag i alla fall kul och trevligt.

För övrigt övar jag mig mycket på att nätverka. Det har aldrig varit min bästa gren, men jag lär mig lite i taget. Nästa vecka skall jag vara med på Walk and Talk, t.ex.
Mingla, ta kontakt, dela ut visitkort...
Jag övar.
Hoppas hitta en marknadsförare som jag kan samarbeta med och som kan hjälpa mig att nå ut på ett nytt sätt. Ny hemsida? Nytt pr-material? Logga?
Kanske till och med en strategi???
Nytt sätt att tänka.


Inga kommentarer: