fredag 30 mars 2012

Perfekt företagsfest på The Tivoli!

Så bra det är på The Tivoli!
Ikväll hade trädgårdsanläggarnas förbund fest och när de kommer står Hasse och jag i dörren och tar emot och det är dukat mysigt med långbord framför scenen. Innan maten berättar jag om menyn, om The Tivoli och kör lite publikprat och några minuter standup. Sedan äter de en trerätters och Eva och Tanja sköter det elegant och gästerna roar sig med lite allsång och jag kan gå in och lyssna på Popcornkonsert.
När alla fått dessert så kör jag en halvtimmes standup som sitter till 100%. Bra lyssning och bra publikkontakt. Perfekta förutsättningar.


DJ Natalie kör igång och det blir dans och alla myser och några vill gå hem och jag hamnar i garderoben och det är superstämning och nöjda gäster och jag trivs.
Det är så jäkla bra!

Inga kommentarer: