torsdag 23 oktober 2008

Bra!

Onsdagskvällen på Norra Brunn var bra. Riktigt bra. Rigt jä..a grymt fantastiskt bra.
Jag, Tobias P och Lasse K. Både Tobias och Lasse K gjorde såklart väldigt bra insatser, men även jag var bra.
Nu körde jag allt fullt ut. Pratade mycket med publiken. Byggde hela mitt första set på publikpratet och allt satt fint. Mycket företag i publiken och trots att två sällskap vägrade säga vad de jobbade med, förutom "datorer", så blev det bra snack. Ett sällskap från Länsförsäkringar svarade att de jobbade just där och då blev det också väldigt lyckat för dem. De fick massor av goodwill och många goda skratt. Svårare än så är det inte, kära publik. Bara svara ärligt och blockera inte, så blir det roligast.
Skön känsla efteråt. Jag var rolig. Proffsigt rolig. Och bra.

Inga kommentarer: