lördag 25 oktober 2008

Raka vägen

Körde till Jönköping igår. När jag kört kanske en km säger GPSen "sväng höger om 234 km". Snacka raka vägen. Fast det är långt. Körde mina 234 km och två högersvängar och så var jag framme.
Packade upp min medhavda ljud o ljusanläggning. Det tog 10 minuter. Smidigt.
De hade fixat en liten scen precis vid borden, så förutsättningarna var utmärkta.
LRF Ungdom var på Elmia jordbruksutställning och nu var det middag och mingel.
Jag hade kommit på rätt så många riktigt bra specialgrejor om lantbruk, djur och bönder som jag var sugen på att testa på dem. Nu var det mest unga killar som dessutom var rejält trötta efter en hel mässdag, men det funkade bra ändå.
Trevlig personal på restaurang Oasen och väldigt bra bemötande av Jenny o Martin på LRF.
Hopp i bilen och raka vägen hem. Nästan fem timmar i bilen igår...

Inga kommentarer: