fredag 9 januari 2009

Bahnhof

Bahnhof Bar i Ängelholm var en positiv upplevelse. Riktigt mysigt och en skön, blandad publik som kommit på After Business för att dricka en billig öl och äta gratisbuffé. Och ha trevligt.
Jag körde två pass på dryga 30 minuter. Ett femtiotal i publiken första passet och något färre andra passet. Blandad ålder. Hade publik alldeles intill mig och det blev en hel del publikprat. Jag hade kul trots att jag var lite ringrostig. Skönt ställe och goa människor som har stället.
Ja, det här kändes bra.


Och i morgon är det den årliga bowlingen. Åtta karlar som för fjortonde året spelar bowling och äter en bit mat. Och för noggrann statistik. Det är halva grejen. Räkna poäng och slå rekord. Vi upprepar förra årets succé med bastu på eftermiddagen, soppa o bier på det, sedan bowling och bier och så avslutning med middag och mer bier på lokal. En av årets höjdpunkter och jag har varit med alla 14 gångerna.
Jan, Per, Åke, Stefan.

Inga kommentarer: