söndag 17 maj 2009

Rondo

När Jerry är borta tar jag över....logen.
Torsdag kväll:
Rondo på Liseberg var en trevlig bekantskap. Jag har visserligen varit där tidigare, men då som gäst på en stor fest. Nu skulle jag köra 40 minuter för neurologer på konferensmiddag.
Personalen på Rondo med Jeppe i spetsen var oerhört smidiga, proffsiga och trevliga.
Eftersom jag skulle vara "överraskning" så styrde jag upp det hela på plats och bad att få göra ett inhopp till desserten innan min föreställning till kaffet. Inga problem.
Sagt och gjort och jag fick finfint hugg och körde en femminutare som en liten "teaser" så att de skulle vara intresserade av att höra mer. Och det funkade. Föreställningen satt fint, men efter ett tag blev de trötta och jag tappade dem. Fick jobba på bra för att fånga dem igen, men det ville aldrig fästa ordentligt så jag slirade ut med ukelelesång på slutet.
Okej insats av mig, inte mer.
Extremt trött under bilkörningen hem. Två timmars kämpande.


Inga kommentarer: