lördag 30 maj 2009

Ystad lasarett

Fest på Ystad lasarett igår och jag var konferencier och körde en del standup.
Jag är riktigt stolt och nöjd med min insats.
De trevliga tjejerna i festkommittén hade lagt ner mycket jobb och jag blev spindeln i nätet och samordnade körschemat med serveringen (buffé) och underhållning. Det blev riktigt bra. Hög stämning och bland annat så initierade en skön kille från transport en spontan slogantävling som efter hand tog över hela festen. Det var helt OK och jag läste slogans istället för att köra material.
Ja, det blev verkligen frejdigt (kan man använda ett sånt ord?).
Grattis till en bra fest med mycket skratt och bra underhållning (magdans från Orientaliskt danscenter). Och såklart kanonljud av JP Ljud (Jens o Alex) i Ystad. Goa pågar.
Nu: ledig lördag!

Inga kommentarer: