onsdag 17 mars 2010

Läsa bloggar

Istället för att ta tag i det jag borde började jag läsa lite bloggar och kom via Frittes gastronomiska utläggning till Nils Lind, vars blogg jag inte läst på länge, och han skriver intressant om olika stilar inom standupen och, hoppsan, där skrev han om mig : "som fortfarande brinner för ståuppen på ett sätt som gör att han framstår som en småkåt tonåring. Vilket är odelat positivt."
Det var kul och snällt sagt och jag känner mig väldigt smickrad. Intressant med tanke på att jag och Lena Frisk hade just samma diskussion häromdagen.
För övrigt är väl läget ungefär som det brukar: Hasse Brontén skriver om sin framgångsrika karriär med en kul bild där alla har 0 poäng, Magnus B skriver om sina turnéer, sjukdomar och pappakänslor, Mats A har dock inte uppdaterat på flera dagar (!), TV-Johan skriver om TV och ibland om standup och Tjuvlyssnat är lika roligt som vanligt.
Nu har jag länkat som fanken, vilket bör göra att jag får fler besökare än vanligt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fritte sa att du varit lite orolig att jag var sarkatisk i mitt uttalande. Det var jag inte. Du är en klippa. Kan inte låta bli att bli lite nyfiken på vad du och Lena pratat om dock.

Martin sa...

Jag blev verkligen genuint glad av ditt inlägg. Skall lägga ut texten när vi ses i morgon.