fredag 19 mars 2010

Radio och recension

Jag pratade i Radio Kristianstad igår. Malin Nilsson var en pigg och härlig programledare.
Återigen konstaterade jag att det är svårt att prata om humor. Det blir inte roligt. Men det kanske var trevligt. Jag hade trevligt i alla fall.
Det är förresten långt mellan Helsingborg och Kristianstad. Längre än man tror. På vägen hem blev jag så trött att jag fick stanna i perstorp och sova en kvart för att kunna köra vidare.

Och i dagens HD var det en recension av onsdagens standup på The Tivoli. Och vad skall jag säga? Recensenten och jag har olika smak. Och olika uppfattning om vad standup är.
Ungefär så. Jag hittar inte recensionen på nätet, så det blir till att läsa papperstidningen om du vill se. Fyra av fem medverkande komiker omnämns.

Inga kommentarer: