fredag 1 oktober 2010

Analys av gårdagen

Nu har jag sett filmen från igår och några saker är extra intressanta:
-Jag måste säga att publiken skrattar väldigt mycket. Galet mycket. De var inte så klappiga, men oj vad de skrattar. Långa perioder är det ett konstant skrattande. Från scen uppfattade jag det som att det gick bra men ute i publiken känns det ännu mer.
-Ibland pratar jag fort och slarvigt.
-Det är väldigt roligt när jag improviserar, men jag kunde vara lugnare och dra det längre.
-Mitt material om tiden som går är riktigt tight nu.
-Lars hade gett mig 30 minuter. Efter 26 minuter tittar jag på klockan och rundar av och avslutar på, på sekunden, 30 minuter. Rätt snyggt.
-Jag körde inte Blåvalen och ingen ukulelesång fast jag ville, men tiden tog slut. Intressant.
-Jag körde INGET riktigt gammalt. Det känns riktigt fräscht.
Bra jobbat.
Nu: lunch.

Inga kommentarer: