fredag 17 april 2009

Kul på Brunnen

Det var kul på Norra Brunn ikväll. Jag är där nästan aldrig på fredagar och lördagar, utan oftast tisdag och onsdag. Och det var en helt annan publik jämfört med mitt i veckan. Inte så många företag utan många par och andra löst sammansatta grupper. Dessutom var det fullsatt. Gott.
Jag körde i båda akterna, 20 + 10 minuter, och det gick finfint. Jag var god och glad och säker och het som en gammal järnkamin. Allt funkade.
Robin P körde också i första akten och Järvheden i andra. Publiken blev lite trött och orolig mot slutet men allt som allt var det en kanonkväll.
Dessutom var det skön stämning på Norra Brunn. Alla var mysglada och det var positivt backstage. Både Robin och Thomas är bra pågar och det var en generös stämning i köket.
En riktigt kul kväll på brunnajäveln.
I morgon skall jag försöka komma ihåg att ta några bilder från logen där det sitter några närmast makabra affischer från standuphistorien.
Kom och kolla, vettja. Det blir Robin, Lasse K och jag. Bra laguppställning.

1 kommentar:

Fritte Fritzson sa...

Gillar namnet Brunnajäveln. Lite skånskt avslappnat. Jag uppfattar det som rätt kärleksfullt. Ser fram emot Brunnajäveln själv...