måndag 26 april 2010

1500

Onsdagens föreställning i Älmhult är inställd. Skit också, jag hade sett fram emot det. Publiken svek...
Nu är jag inte precis sysslolös så egentligen borde jag bli glad åt en extra andningspaus. Under "våren 2010", som omfattar januari t.o.m. juli har jag just nu 73 genomförda eller bokade föreställningar. Det är väldigt mycket.
Plus två starka prelbokningar. Går de går in så slår jag min näst bästa vår (2007, 74 gig) men är inte ens nära min bästa vår (2008) då jag gjorde omöjliga 99 föreställningar (inkl farsen i Markaryd).
Jag ser i mitt excelark över alla mina gig (därav järnkollen) att den 15 april passerade jag 1500 gig. Shit vad mycket!
Dagen idag har varit helt misslyckad. Allt jag har börjat på har kört fast. Skrivkramp deluxe. Och så avbokningen på det.
Borde gå hem...men skall försöka skriva skämt om "miljömål" istället. Pang. Huvet i väggen.

Inga kommentarer: