fredag 9 april 2010

LO i Höör

Oj vad kul jag hade på Backagården i Höör igår. LO Skåne hade årsmöte och efter middagen uppträdde jag. Ca 80 pers och jag hade med min ljudanläggning som jag snabbt riggade upp.
Efter desserten körde jag och jag fick finfin respons direkt och det var skön energi i lokalen hela vägen. Jäklar vad de skrattade.
Det är så gott när folk verkligen lyssnar och är öppna och det blir "surfläge". Upp på vågen och ösa på.
"Vi är inte så krångliga, vi är vanligt folk" sa en efteråt, och precis så var det.
Backagården var mysigt och dit åker jag gärna igen. På vägen dit missade jag avfarten i Landskrona, så jag sneddade sedan upp via småvägar i mellanskåne. En upplevelse bara det.
På vägen hem kom jag på ett ställe där det var hundratals med grodor, eller paddor - de var rätt så stora, på vägen. Kollektivt självmord? Läskigt var det i alla fall.

Inga kommentarer: