onsdag 14 april 2010

Stockholm dag 2

Förmiddagen försvann med att göra...inget.
Träffade seminariegänget till lunch och sedan gick eftermiddagen fort med konferencierskap mellan föreläsningarna. Jag var lite mer "på" idag och fick också ännu mer skratt. Alla föreläsningarna satt och Paul fick till en klockren inledning. Utvärderingarna är finfina och publiken uppskattar verkligen hela seminariet. Det är kul att vara en del av det. Även idag avslutade vi på minuten prick kl 17. Snyggt.


Norra Brunn ikväll präglades av att ALLA matgäster var från Trosa kommun. Det blir nästan lite synd om de andra i publiken när ett sällskap dominerar så, men det blev en bra kväll ändå. Järvheden var rolig och proffsigt smidig när han anpassade sitt set till publiken, Babben var i sitt esse och jag fick till publikpratet finemang i mitt första set. När jag körde mer material i andra setet gick jag lite vilse och körde för länge. Inget som publiken märker, men jag sätter ju en ära i att inte dra över tiden, och om man sticker ut näsan så...
Allt som allt en riktigt bra standupkväll.


Här är veckans hela program.
Förresten säljer Norra Brunn säsongskort nu. För 300 spänn går man in fritt i över ett år! Vilken grej! Var är alla rookies? Köp ett kort för böfvelen!

Inga kommentarer: