onsdag 7 april 2010

I zonen.

Det var en riktig höjdarkväll på The Tivoli. Fullsatt och suverän stämning. Det är toppklass. Världsklass.
Robin P kom och körde en tiominutare helt oannonserat och det var såklart bra. Han skall ju ut på Big Comedy nu.
Babben körde andra akten och hade härligt hugg i femtio minuter. Plus extranummer. Snyggt, jag gillar när man bjuder på ett extranummer.
Själv körde jag totalt fyrtio minuter uppdelat på tre pass och jag var i zonen. Hela vägen. Mitt publikprat funkade och det blev en sån där öppen och skön kontakt med publiken. Mitt material funkar galet bra nu och jag kunde leka med materialet och förhålla mig fri. Bollen rullade min väg. Inte ens stolpe in utan klockrent i krysset.
Allt som allt en toppkväll och publiken fick verkligen valuta för pengarna.
Synd att det var säsongsslut. Nu blir det ingen standup på The Tivoli förrän 30 juni då Khalid och jag kör på verandan. Kom dit då!



Inga kommentarer: