tisdag 19 april 2011

Inget gratis på Norra Brunn...

...förutom inträdet för mina facebookvänner. Det märks att det är påsklov för det var inte mer än ett trettiotal i publiken ikväll men vi gjorde en stark insats och det blev gemytligt värre. Riktigt mysigt, faktiskt. Bra komiker och bra publik.
Jag fick till bra publikprat i första akten och i mitt andra inhopp efter paus körde jag bara material. Även Ann och Lasse var stabila och fina.
Jag tog på slutet mig friheten att bjuda hela publiken till att komma gratis på onsdag och torsdag om de sa i entrén att de var mina vänner. Spännande att se om någon nappar på det.

För ovanlighetens skull bor jag på hotell, i ett lite märkligt men ack så mysigt vindsrum. Men internet kostade. Hur kan man inte ha gratis internet på ett hotell?
Hotellfrukost i morgon!

Inga kommentarer: