tisdag 12 april 2011

Klitterbyn

Är i ett stim av lyckade föreställningar. Snart kommer hajen (den dåliga föreställningen) och äter upp mig. Så är det. Men tills vidare är jag i stimmet och idag var jag på Klitterbyn i Ängelholm där Nolato hade kvartalsrapport för de anställda och efter nån timmes genomgång av orderingång, förväntningar och annat viktigt så avslutade jag med trettio minuter standup där jag egentligen inte överraskade mig själv (utom när jag halkade) utan höll mig till beprövat material inkluderat VERKLIGT beprövat material (läs Tippen) och därmed genomförde en stabil föreställning. Jag hade roligt och de hade roligt och en kvinna ropade spontant till chefen "tack, det här var roligt" och då har jag levererat något positivt för både ledning och anställda. Ja, så var det. Stabilt.

Inga kommentarer: