onsdag 20 april 2011

Proffs

Jag kan inte säga annat än att jag var sjukt proffsig på Norra Brunn idag. Återigen var det mycket lite folk i publiken, men jag styrde dem helt rätt och fångade upp allt perfekt och det blev riktigt, riktigt bra. Petter B fick också verkligen till det.
Och återigen såg man också hur viktigt det är att se på kollegornas akter. Annars missar man massor av chanser till "härochnu". Så är det.
Jag kunde t.ex. köra hela mitt andra set på vidarekopplingar på det som Petter sagt i första akten. Men om jag inte sett Petter köra så hade jag missat det. Så se de andra, det tar inte lång tid.

Annars har det varit en lugn dag och jag har träffat Oredsson och varit hemma och hälsat på Löwenthal i hans spännande kollektivhus med sjötomt! Två trevliga kollegor.

Nu kommer jag inte att kunna somna (postgigvakenhetssyndrom) så då nattjobbar jag och mailar Fridhem vilka som kom med på sommarkursen!

Inga kommentarer: