fredag 8 april 2011

Mäklare i Båstad

Efter föreställningen ikväll fick jag väldigt fin kritik och bland annat sa man "jag har aldrig skrattat så mycket" och "borde inte du vara i TV". Sånt är ju snällt.
Ja, det var mycket lovord. Väldigt mycket.
Men då hade det också gått bra och jag hade haft kontroll och det blev mycket härochnu och jag balanserade på den slaka lina som det är när publiken består av en homogen yrkesgrupp som man vill häckla men inte håna.
Jag höll balansen och jag är nöjd och riktigt stolt. Mäklarna fick en riktigt bra avslutning på sin dag och det funkade med standup trots den sena timmen. Och extranummer fick jag göra och då körde jag "blåvalen" och det höll även med den.
Proffsigt, sa Bill.
Stolt, sa Bull.
Tyvärr är det hoppisäng nu för det är tidig revelj för jag skall dyka i bassäng i arla morgonstund, annars skulle jag firat, firat och svirat.
Det får bli en annan gång.



Inga kommentarer: