fredag 15 april 2011

Landskrona idrottsgala




CA Event hade gjort ett toppjobb med förberedelser och körschema och Tech4event levererade proffsig teknik och en vanlig idrottshall var förvandlad till en riktig festlokal.


Så det var fantastiska förutsättningar. Och jag fick egen loge.


Med egen skylt på dörren.


Bara att tuta och köra!
Det blev en riktigt, riktigt bra gala. Jag var konferencier och jag hade flyt hela vägen, i fyra och en halv timme. Inte en miss.
Vi var ett proffsigt team som levererade klassunderhållning i lilla Landskrona. Det var stort.
Alla skötte sina uppgifter perfekt och Carling Family stack ut lite extra med sitt nummer.
Själv var jag fin i min smoking och hade järnkoll, stenkoll, på scenen och fick också mycket beröm efteråt.
Men shit vad övertrött jag blev. Huvudet var på väg att sprängas. Du är inte 35 längre, Svensson...

Inga kommentarer: