lördag 8 oktober 2011

Bring it on

Logistikföretaget Bring hade dagskonferens på Margaretetorp idag och efter middagen på kvällen kom jag och underhöll med en timme standup.
Föreställningen började med att jag vecklade in mig i en lång dialog på engelska med en av deltagarna som inte pratade svenska. Ett sånt publiksnack kan bli så jäkla kul att det är svårt att matcha med material. Så var det ikväll.
Men efter ett tag så hittade jag rätt nivå och hade hela sällskapet i min hand och det blev riktigt, riktigt kul. Jag hade ganska mycket dialog med publiken och tappade ibland tråden i materialet. Avslutade med två ukulelelåtar.
Bra show.
Mycket körande (satte upp ljudet först och sedan hem om innan jag körde tillbaka för showen). Nu är det midnatt. Måste sova. Tidig morgonpaddling i morgon! Skall bli finfint.
Sov!




Inga kommentarer: