onsdag 26 oktober 2011

A Real Ladies Night

Det var nog 80-90% kvinnor i publiken ikväll när Anna-Lena B var dragplåster på The Tivoli.
Och de fick en riktigt bra kväll med smart och intressant comedy. Khalid var support och själv konfade jag och körde i tre set.
Jag är både nöjd och lite stolt över min akt, för det var första gången jag pratade om att jag är skild. Från scen, alltså.
Och det fungerade bra, mycket bra.
Mitt övriga material funkade också ok även om jag varit bättre, och min nya sång gick hem klockrent igen.
Helt ok, men inte sensationellt bra som jag utlovat på Facebook.
Anna-Lena var väldigt bra, leksam och stark. Gott att se.
Efteråt blev det långsittning backstage där vi pratade relationer på ett öppet och stöttande sätt. Jag har goa kollegor, minsann!
Extra kul att det var många gamla bekanta, nya vänner och bekanta och gamla, goda vänner i publiken. Tack för stödet!



Inga kommentarer: