onsdag 5 oktober 2011

Helt slut...men nöjd.

Först en hel kontorsdag där jag väl inte fick gjort så värst mycket. Sedan packade jag bilen full med ljudteknik och riggade upp det på Jacob Hansens Hus. Här blev jag återigen varse vikten av att vara ute i god tid för jag hade glömt kvällens körschema på kontoret så det blev bara att susa iväg och hämta det. Stressad!
Men sedan flöt kvällen perfekt. Jag var toastmaster och samarbetet med cateringen och serveringen var topklasse. Gästerna och arrangörerna kunde slappna av och njuta. Lite över hundra läkare och sjuksköterskor som jobbar med återupplivning av prematura barn fick en toppenkväll.
Till kaffet körde jag ett längre set men fick det inte riktigt till att svänga som det kan, men i och med att toastmasterdelen gick så bra blir totalintrycket utmärkt.
Sedan fick jag hänga kvar för att de använde mitt ljud till dansen och jag var toksugen på att dansa med, med det var ju deras fest och jag var där för att jobba.
Sedan blev det nerpackning och iväg med grejorna till förrådet och sedan leta parkeringsplats i en halvtimme och nu är klockan två på natten och jag är inte ens nära att kunna gå och lägga mig...
Lång dag.
Trött.
Men kan inte sova.
Postgigvakenhetssyndrom.


Inga kommentarer: