söndag 30 oktober 2011

Dekadens

Jag var och såg cabaret candy club på The Tivoli igår och jag var mycket positivt överraskad. Mycket som var väldigt bra och t.ex. "Den finska assistenten" visade sig vara en riktigt duktig commedienne. Imponerande.


Extra kul att de gjort Cirkusscenen till en dekadent klubb i Berlin. Typ.
Dekadensen fortsatte sedan med att jag gick och dansade så svitten lackade. Jag tycker att det är riktigt jäkla kul på 39+ och jag dansade och dansade och dansade...
Lite ungdomsminnen när jag snubblade hemåt vid fyratiden. Vilken spjuver. Ha! Dekadent, sa Bull.

2 kommentarer:

"Den finska assistenten" sa...

Hej Martin!

Ville bara säga tack så jättemycket för dina fina ord. De betyder jättemycket! Glad att du uppskattade showen, och skitkul att du kunde komma :)

/ Anna Lundberg, "Den finska assistenten"

Martin Svensson sa...

Jo, men du var också mycket duktig. Bra power, stark på scen, driven.