fredag 7 oktober 2011

Sjukhuset i Ängelholm

Igår hade kirurg-, gyn- och öronnäsahals-mottagningarna i Ängelholm konferens på fina Torekov hotell. Efter middagen kom de in i en konferenslokal för att dricka kaffe, och där hade jag satt upp ljud och ljus så att det blev som en riktig ståuppklubb.


Tight, nära och väldigt bra stämning.
Så sjukt jäkla kul att uppträda för det här gänget. Det tog inte många sekunder förrän rummet bubblade av skratt och det blev så mycket härochnu att jag vågade till och med köra mina funderingar kring vasektomi och Facebook. Extra galet kul att det är just de här som gör vasektomier. Mer aktuellt blir det inte.
Ja, det blev verkligen en riktig höjdare.
Och hela ssk-materialet satt såklart perfekt. Efteråt kom jag på att jag glömt spa-materialet. Shit, det hade ju funkat kanon...
Men, va fasen, roligare än så här kan det knappast bli.
Fem gummistövlar av fem möjliga.

Inga kommentarer: