lördag 15 oktober 2011

Intensiva dagar

Just nu två timmars paus och sedan skall jag vara konferencier och komiker på ICAs fest på Sundspärlan.
Hela dagen har jag varit moderator på deras workshop och det gick lysande. Folk jobbade bra och vi höll tiden perfekt.
Igår delade jag konferecierskap med Lena på Regionservices fest på Glasklart. Vi hade verkligen jobbat med förberedelserna och det gick också helt ok men vi kämpade med timingen och lyssningen och hade lite otur med att ett fel smugit sin in i manus och vi märkte det inte från scen. Tråkigt när vi jobbat så hårt. Förargligt, men inget att göra åt, skadan är skedd.
Men allt som allt helt ok.

Nu måste jag ta en powernap innan sista passet.
Som jag längtar tills morgondagen. Helt ledig, bara göra kul saker, kanske paddla...sova länge...gå på bio...



Inga kommentarer: