torsdag 13 oktober 2011

Lång väntan på Godot

Lång och bra dag idag. Jag var på kontoret åtta och jobbade effektivt hela dagen, mest med helgens två gigantiska konferencierjobb, men hann även
med bokföring och få avslut på ett par bokningar. Skönt. Det tog hela dagen och sen hann jag med ett träningspass innan jag och Anders kastade i oss lite mat och susade till Stadsteatern där Tove mötte upp.


Jag hade sett fram emot att se I väntan på Godot, min favoritpjäs sedan tidigt åttiotal, och jag blev inte besviken. Jag tycker att det var en riktigt bra uppsättning och jag gillade att det var ganska fritt från tolkningar utan man lät pjäsen tala. Riktigt inspirerande.
Det är en lång föreställning, två och en halv timme, men det var inga problem. Andra akten var lysande. Det är en jäkla bra pjäs!
Lång och bra dag.

Inga kommentarer: