tisdag 6 december 2011

En av årets roligaste föreställningar...

...gjorde jag på Sundsbussen Pernille i eftermiddag inför Hjärt och lungsjukas förening, dvs ett femtiotal personer i "det övre ålderssegmentet".
Det vimlade av störande moment: motorljud, båten gungade, det handlades i baren, tjo och tjim, tidspress (jag var tvungen att hinna av båten efter en runda till Danmark annars skulle jag vara tvungen att åka över igen och det skulle jag inte hinna med) men ändå fick jag verklig kontakt. Jag hade en plan, men direkt fick jag släppa den och sedan gav det ena det andra i 40 minuter. Jag var väldigt avslappnad och lekte med materialet och det blev väldigt härochnu. Riktigt jäkla bra och gott att kunna leverera under svåra förutsättningar.
Nu är det vara två föreställningar kvar. Idag alltså.


Inga kommentarer: